2007年12月4日 星期二

We fit?

公司購入新出的Wii Fit ( 唔好問用途 好黑箱, 嘿 )
為測試對一眾LU的吸引力 午間特意邀請一眾同事 (尤以女同事) 參觀試玩
在演示一些動作時 某女同事大叫無用的啦!
忍不住大叫 : 你試下丫! (氣喘狀 )
女同事堅持 : 真係無用呢, 唔係我都唔使搵教練教....云云

並無責怪女同事之意 其亦代表某種消費者態度, 雖然後來這位女同事跑進來喊著要試Yoga( 點解之前又咁抗拒!? )
對著新事物 有著抵抗意識 可以是一種自我保護的方法,
許多時因著經驗, 習慣, 甚至為著要保護自身智識做法 都會潛意識拒絕有機會挑戰這一切的事 人之常情 頸硬的自己 犯得更多!

Open d ! 自己無目的無規限地做做啥都不會有成效 Wii Fit 要求跟著它的節奏 測著重心 最後看表現評分 有心做 做好 別流做 堅持做 以曾經健身多年的經驗( 仲好意思拎出黎講! ) 敢說絕對有效 !

演示結果 最後留下來一眾男同事玩頂波
遊戲 還是趣味及成功感
更誘人

2 則留言:

匿名 提到...

你咁既排骨身形都叫健過身…
咁我…嘿…

幾銀呢舊野?
我都想買比女人玩
一係…貴公司幾時舉辦考察團 等我可以上黎考察下?

宮川氏 提到...

你問下咁大支, 俺年輕時代好科的 (上半身)

家陣一k左右啦,
你要黎試幾時都得架

Checker