2007年12月2日 星期日

上海菜 附贈上海式服務?

在圓方, 試了一家上海菜, 本來一個Tea 變了正餐 (林伯伉儷點左兩個面, 以我食量可吃4餐)

味道不俗 就貴了點 ( 一隻, 係一隻蛋 22蚊! ) 那自不然會對環境服務都有丁點要求
先有侍應以只差幾厘米在我身旁倒瀉籮蟹 落地開花 碗盤碎片都像已經打到我之後 ( 意外總找著我 ! )
故事來了 桌上堆滿碟 又一大碗面要放下(真係好大碗) 林伯好心將一空碟拎起遞向女待應 (定阿姐呢)

正常狀況 侍應理應接過林伯手上空碟 好點還會點頭稱謝...
令人意想不到的事 在一秒內發生了 位阿姐像看不到那空碟一般...在這一秒內消失了, 像遇上悪鬼般往廚房逃逸...留下了3個O了嘴的顧客( 咩事!)




說實在, 在旺角大檔遇上這事, 沒話好說. 好歹也是商場內有點名氣的食府, 難道真的要將上海口味加服務全套帶來香港? 付上這個價錢 在上海你可以包個間有專人服侍了(呆就呆d, 但未至於態度差), 以前敢與國內朋友誇許的香港服務已至此? 掉臉 ! (我講我自己, 我明, 你地都係打份工)

回想以前 遇上這事 可能已拍枱 想玩 會填寫意見表 追問女侍應號碼名稱 親手交給他們經理 今日 我只是在臨走時像個阿伯一樣嘮叨一句怎麼服務都那麼上海啊 (仲要咁隱晦!)

哈, 沒火了 ? 省氣了 ? 沒要求了 ? 現在這種叫成熟了, 看開了? 求食不求氣 不值為個連侍應都做不好的閒人動氣 ? 都不是, 怕事了!

下次拍枱

4 則留言:

PiGuLu 提到...

沒種!
以前五行欠打既你去左邊?


話說回來
廿幾銀食咩蛋?駝鳥果D?

宮川氏 提到...

好似係叫煙燻蛋 無可否認係幾好食
但廿二蚊 得兩片 即一隻...
點都俾4片黎丫, 點分

匿名 提到...

都貴得幾離譜下…
有美女餵食的嗎?

宮川氏 提到...

要在場的任何waitress的話, 我情願要你餵...

Checker