2007年12月12日 星期三

記名

住了大角咀一年, 直至上週才記清街尾那商場叫新九龍...是中心還是廣場呢? ( 曾經上的士同司機講左去西九龍中心或唔知咩九龍咩...結果廿蚊的士錢變左四五十蚊 )

自小記名有障礙 ,可能從記左記右都分不清時已露端倪 ( 即係左右不分 )
做這一行 ,什麼熱血勁舞或是勁舞什麼 ,三國啥啥的遊戲名永遠記不住 ( 被李生訓了N次 )...找到facebook上中學的group ,許多同學的中文名都不在大腦裡 ( 痴呆了嗎? )...發覺自己只能記得別人的花名 ,尤以那些親自改的 .

看來 ,我必須要在人 ,物當中看出個性 ,獨特才能寫進腦裡...其實 ,真的對不起很多同事 ,同學 ,他們都記得我 ( 可能夠地底或異類 ) ,而我有很多只能大概記得樣貌 ,連名稱都未必印對 .作為一個專業公關 ( 自稱 ) ,這應該是致命的吧! 但與生意有關的我可一個不漏 ,真的厚此薄彼 .

若然談到全名的話那可真寥寥 ,直至上週才發覺一直將李生的恒字寫成恆字 ( 佢應該死心了 ) ,但要達到什麼條件才能屍留全名呢 ? 不知道 .

放心 ,你們的都記得
周達峰 ( 這三個字不肯定寫法 ) ,冼屁股 ( 明顯胡混 ,好似係兆鴻, 錯左唔好打人 ) ,李恒思 ,蕭清宇 ,林世豪 ,溫達之 ,黃錦威 ,馬叔榮 ,黃育輝 ,張雁東...唔得, 開始死好多腦細胞...

記乜鬼 ,阿King ,屁 ,咸書 ,西佬 ,米高 ,溫仔 ,人板 ,老貓 ,肉b ,東東.....舒服晒...
( 聽日都係問下d朋友全名先... )

8 則留言:

C.Abaddon 提到...

錯呀!PK !! 

匿名 提到...

峯!!

宮川氏 提到...

都話左有障礙...係濠?

Shit...馬...叔榮...我都夠死

匿名 提到...

錯呀 撚樣!

匿名 提到...

林世豪 XDDDkakaka

讀書時期係最多機會叫人全名:

喂黃志斌我係蘇泳瑗呀,聽日借d chem黎抄丫。

宮川氏 提到...

我讀書時d人叫我毛斌...只會問我租咸帶/書, 唔會借notes...

匿名 提到...

毛斌! 係因為你細過就好多毛....唔似喎~ 定話你條野一早就有毛?

匿名 提到...

笑死我!XDD

黃志斌 1A (28)

Checker