2007年11月25日 星期日

寫Blog

友勸我寫Blog經年, 終於肯, 但他要我千萬別寫灰野...嘿, 可能真的怕我越寫越灰, 但

有難度!

過得灰, 心態灰, 身體灰, 文字只會更灰!

其實, 紅才是我本色

曾幾何時, 我, 偏愛紅, 紅, 仍然是心底裡最疼最愛的色彩
忘了日月, 她為我披上一件紅(係, 一件), 自始(此), 愛上紅, 在白裡透出的, 在黑上最搶的...
最捉緊神經的, 盡為我所愛的那紅

慶祝今晚, 找回這紅, 血之極致...還望自可盡飲殘陽血, 穿腸蝕骨仍未醉!

4 則留言:

PiGuLu 提到...

睇到你個扑
睇第一段文
實在是噢賣葛


"dick! dick! dick! deeper!"
仲有紅色…哥哥的《紅》…
嗯嗯…

我會追睇你既變攣日記…放心…

宮川氏 提到...

紅我愛好耐了
點解你咁期待我變攣? 嘿, 放心我係攣都係0 你屁股無憂

C.Abaddon 提到...

屁股......

唔好再提....... 攣 呢個字......

同埋...... 你最好改埋名.........

PiGuLu 提到...

→慶祝今晚, 找回這「落紅」, 血之極致...

Checker