2007年11月30日 星期五

講戲

同事帶契 有投名狀首影睇 ( 幾十蚊都慳 )
睇之前好驚 驚宄 驚陳可辛拍戰爭上不沾天下不掂地
竟然OK, 喜出望外! 完戲之後 以為可以滔滔不絕 高談闊論
同事一句 : 套野無乜好講 金城武好靚仔囉 ( 係 我都覺 )
一下悶棍 是我Level 不及還是什麼呢 ?

anyway, 還是有許多東西值得發掘 反思的, 可能只對我有感觸吧!
老大對是對的堅持及盲目 老二的信與最終的盲信 老三自以為擔上最難最醜的擔 嫂子的自我開脫
都頗刻骨, 擺脫了一般描繪兄弟情為女反目 一般戰爭片只求大震撼大屠殺 的悶局

again, anyway, 這套非我想講, 上兩週與老雀看的一套 反而最入心入肺
主角老爸說 : 又不肯結婚 卻又不享受單身生活 你搞什麼? 來 陪我去LV(Los vagas是也) 起個雙飛啦!
倒像是罵我的絶句 !

1 則留言:

C.Abaddon 提到...

嘿嘿,睇戲最忌遇人不淑

Checker