2007年11月28日 星期三

對生活 重拾感覺

與同事閒聊 自嘲現在才寫Blog Out得很
同事鼓勵 寫得開心 想寫便寫 無in out之分(好厚道)
答曰 其實與近期學影相一樣 都是迫自己的(好似好慘咁)

為什麼呢 為什麼要迫自己呢? (係呢 咪寫咪影囉)
因為流水式生活 加上性格對事無大喜無大悲 對物無喜無惡
懊悔終生的決定 自責至將所有喜惡 感覺 都放諸於別人身上 好別人所好 惡別人所惡
掘番我 所以要將感覺 寫在生活每一鏡的片斷裡

目標為本教育再一次證明對我是最有效的 有著想做的事 才會特意去找
希望養成習慣 別又再
三分鐘熱度

5 則留言:

文七 提到...

第1! 插旗! YEAH YEAH~

PiGuLu 提到...

我‧又‧黎!
許昌我既!

匿名 提到...

留番建業同壽春比我唔該~

宮川氏 提到...

我個三國地圖吉的 你地慢慢插

文七 插 旗 依兩個字 你諗清諗楚先好講

匿名 提到...

點解又係我先~ 插旗咋喎~ 點解要諗清楚...

Checker